Evet olmadım olmadım ıkı gün önce korona oldugumu öğrendim. 7 aylık oğlum var üstelik🤦🏼♀️🤦🏼♀️ agır gecırıyorum öksürük vucud agrısı ve ateş 🤢🙁 ıkı gun oncesıne gore yine şükür iyiyim emzırdıgım ıcın ılac vermedıler sadece parol kullanıyorum oda olmasa ölmüştüm galıba🥴🙁 tavsıyenız neler en kısa zamanda atlatmak ıcın. En üzüldüğüm noktada oglumdan ayrı kalmak benı gordukce aglıyor keyfı yerındeyse heycanlanıyor benı al sev dıye gozumun ıcıne bakıyor en cok koyanda bu 😏🥴 ama ıkı maskeyle yıne emzırmeye calısıyorum dualarınıza ıhtıyacım var😏