Merhabalar şu an bebeğim 10 aylık Ramazan’dan sonra sütümde azalma olmuştu sol göğsümü o yüzden pek kullanmadım hep sağ taraftan emdi şu an sol tarafı sıktığımda süt geliyor ama az olduğu İçin emmek istemiyor onu hep sağ tarafı ala ala bi göğsüm küçük kaldı sağa göre bu durumu yaşayan ve bir çözüm yolu bulan var mı acaba