Hanımlar ben kızıma yoğurdu 3 küçük kavanozda mayalıyorum 3 gün yiyecek şekilde mesela kavanozda kalanı ertesi gün vermiyorum.Sizler nasıl yapıyosunuz annem eskiden bize günlük bardakta mayalarmış ama benim o enerjim malesef yok 😁
Bu yoğurdu ne zamana kadar böyle mayalıcaz peki bizim kendimize yaptığımızdan ne zaman yemeye başlarlar