2 yaş sendromu 18 ay itibari ile başlıyor deniyor. Acaba sendroma girmiş olabilir mi? Çünkü en belirgin özelliği ebevenle zıtlaşma, inatlaşma gibi şeyler oluyor. Mesela uyutmak istediginizde ya da başka bir şey yapmasını istediğiniz yine reddediyor mu? Sizle zıtlaşıyor mu?