ElmasArslan Hayırlı akşamlar hanımlar corona oldum sol göğsüm sıkıntılı sütüm yeşil geliyor başına gelen var mı ? Emziren anneler nasıl atlattınız covidi benim çok ağır geçiyor ateşim düşmüyor bebeğimde iyi degil
Bulutbey ElmasArslan bilgim yok canım. Geçmiş olsun. Sütünüzü doğal rengine ve tadına gelene kadar sağıp dökün.
Duygusuz ElmasArslan evet öyle olabilşyoe ama sagıp dökmeyin emzirin cünkü siz hasta oldugunu da bebeginiz için uygun hale geliyor süt onu korumak için
Hifa35 ElmasArslan çok zor rabbim şifa versin ben hamile ile geçirmiştim ondan snra toparlanamadım kalpte sıkıntı astım hastası oldum hala da cekiyrıum bende hic ateş falan olmadı bi kemiklerde agrı oldu halsizlik oldu ama snra kalple ciğere vuryormus zaten ama rabbim size yaşatmasın
Minik_SerCem ElmasArslan Geçmiş olsun canım bende yeni atlattım sadece ilk 3 gün kötüydüm sonrada normale döndüm koku dışında baya hafif atlattım yani sütten yana bir sıkıntım olmadı sürekli maske tak bebek için
Rain Geçmiş olsun şuan bende covidim sutumde bisey olmadı. Ama ateş malesef zor düşüyor ki dussede yine yükseliyor. Ben parol kullandım ateşim her çıkmaya başladığında parol içtim duşa girdim.
Tugce234 Merhaba hanımlar bende su an koronayım sizde ne gibi belirtiler var acaba benim ateşim sadece 1 gece oldu ve bugün 5 inci gün
ElmasArslan Tugce234 ben herşeyi yaşadım sütümü bile etkiledi sütüm iltehaplu yeşil yeşil aktı sonrada tıkandı Mastide çevirdi
ElmasArslan Peki bebeğimin büyük tuvaleti dünden beri yeşile döndü ve bu gün 3 defa ishal yaptı dün akşamda çok yaptı ne yapmam gerekiyor