2kizbiranne Merhaba anneler bebegım 19 aylık kollarında ve ayagında alerjı var gecmıyo kan da da bısey cıkmadı cok krem kullandın tavsiye edebılecegınız bısey varmı
Ltprknn 2kizbiranne alerji testi yaptırmışsınızdir sanırım ama her zaman testte de çıkmıyor.altinda yatan başka bir sebep olmalı geçmemesinde.alerji ve immünoloji uzmanı gördü değil mi ?
2kizbiranne Ltprknn gordu doktor lar sureklı krem yazıyo kac tane kremi karıstırıp verdıler kullandım kasıntı gecmıyo ne yaptıysam
Ltprknn 2kizbiranne sürekli yediği birşey veya odasında olan birşey yapıyor olabilir her zaman testte çıkmaz onu kendiniz bulacaksınız bu durumda.sehrinizde tanınmış biri varsa burada biri yardımcı olsun oneri anlaminda bence doktorunuzu değiştirin.
1421saadet Aynı sorun bizdede var kaç aydır yoktu tekrar başladı iki gündür doktorumz elidel krem ve fito krem vermişti hala kullanıyorum iyi geliyo bi dene istersen elidel krem cok etkili
2kizbiranne 1421saadet fıtoyu kullandım ama benimki hıc gecmıyo bazı gunler mesaka ayda 5 gun ıyıce şiddetlenıyo kasımak dan uyku duzenımız bıle yok kanatıyo kaşıyarak