Miyonunannesi Bence ikea antilop her yere yanımzds goturuyoruz pıknik vs annemlere gidersek cok kullanıslı cok pratik
KbrGkcn mucizemsii ikea antilop kullanıyorum, çok memnunum. Aşırı pratik, temizlemesi çok kolay. 😍 Şuan kendi sitesinde de stokta düşünürseniz 200 tl.
Miyonunannesi kahvela kızım cok hareketli canım bir yaşında hiç öyle bi durumla karsılasmadık şükür ayakları düz değil yanlara acılarak iniyo buda daha dengeli durmasını saglıyo sanırım