Kızımda 4.5 aylık oda gazı olunca öyle yapıyor napsam fayda etmiyor atak dönemindeyiz zaten emzirirken YouTube’tan bebeğim emiyor dye kolik bebek var onu deneyin bi arada fayda ediyor zaten emdikçe kakasını yapıyor baskı oluyor öyle rahatlıyor. masaj yapın duş aldırıp. biz hiç gaz sorunu yaşamamistik bir kaç seferdir dediğiniz gibi oluyor