Volmine ben de almıştım bir yere gitmem gerekirse kullanırım diye hiç kullanmadım ama yapı olarak poşet gibi bez gibi kullanılıyor yani. Abim,ablam ve ben 10 yaşımıza kadar gece altımızı ıslatmışız,ben biraz da bu sebeple direk bezi atıp alıştırmak istedim ya. Her çocuk farklı deneme yanılma da yapılabilir ☺️