Serife_oykumm İyi akşamlar 19 aylık 12 kg kızım var. Sleepy mayo bez alacağım ama 5 numara mı yoksa 5-6 numara mı alsam bilemedim kullananlar var mı acaba sizler kaç numara kullandınız. Bu arada normalde molfix 6 numara kullanıyoruz
Zlmzt Serife_oykumm normal bez olarak sleepy kullanıyorum, sleepy mayo bulamadığım için Molfix mayo bez aldım oğlum 11 kg “4-5 numara” diye geçiyor. Baya memnun kaldım düşünürseniz.
Ipegim Serife_oykumm gerçi size yazdıktan sonra belki yeterli gelmez dedim şuan migros sanal markette indirim var prima 2. Ye %50 indirim 2 adet paket 20 tane 50 tl ye geldi almış oldum😀