_mercanligunler Çok güzel ve basit alıyorsunuz çocuğunuzu tuvalete gidiyorsunuz oturuyor hadi evladım çişini yap diyorsunuz ve yapıyor. 😂😂 Şaka tabii, ama gerçekten kolay ve daha rahat olduğunu düşünüyorum. Bunun için belirtileri varsa alın ara ara götürün otursun yaparsa yapmazsa yapmaz çok üstelememek lazım. Daha 23 aylık zaten ben 34. Ayda başladım. Bana göre daha çok zamanınız var 😂