Kubraalimuhsin Tayinimiz manisa merkeze çıktı kiralık evler çok kötü nasıl bir şehir hangi semtleri güzel yazarsanız sevinirim kızlar
Bilge1anne Kubraalimuhsin hayirlisi olsun manisanin evleri evet biraz eski ama yeni binalarda var tabi ki kiralarda butcene gire degsiyor benm oturdgm semt malta cok memnunum mahallemden carsiya yakin tavsiye ederim bizde iki yil oldu tasinali☺️
ElifS95 Kubraalimuhsin ben Manisa Yunusemre deyim canım Laleli yeni mahalle hafsa Sultan iyi yerlerden fiyatlarda ortalama 1.5-2 arası kiralar
Kubraalimuhsin Bilge1anne yeni binalar biraz merkeze uzak sanırım 2 çocuk olunca onlara göre ev seçmek gerekiyor kışları nasıl oluyor soguk mu geçiyor merrkzde aradığın herşeyi bulabiliyormusun ay çok sordum ama kusura bakma canım
Bilge1anne Kubraalimuhsin olsun canm istedigini sorabilirsn istersn ekle instada. Yaz cevapliym ben ☺️
Bilge1anne Kubraalimuhsin yeni binalarda vardir merkezde yani geneli tadilatli oluyo gerci de sifir binalar muradiye de cok oda iki cocukla carsiya gelip gitmen zor olur bence en iyisi merkeze yakin oturmak
ElifS95 Kubraalimuhsin kışları kuru soğuk oluyor merkezde aradığın her şeyi bulabilirsin güzel yaşanılabilir bir şehir