Kızlar sezaryen olalı 10. Günüm dikişimde hafif sarımsı daha çok şeffaf kokusuz su gibi bi akıntı var ufacık bir delikten çıkıyor. Acile gittiğimde dikişimin sağlam olduğunu enfeksiyon olmadığını söylediler. Dikişimi aldırırken de doktor ödem atıyorsun dedi böyle bir durum yaşayan var mı akıntısı ne kadar devam etti