Merhaba anneler,
Kızım yarın itibariyle tam iki aylık olacak🧿 bu süre zarfında hiç birlikte dışarı çıkmadık çünkü biraz huysuz olduğunu düşünüyordum. Şimdi şimdi anlıyorum ki açken çok fena oluyor, çığlık kıyamet koparıyor. Bir de uykuya geçerken öyle. Maalesef ayakta kucakta sallayarak uyutabiliyorum sadece. Hiç puseti denemedim. Dışarı çıktığımızda idare edemezsem, eve kadarki yolu nasıl gelirim, herkes bize bakarsa vs vs kendimi yemekten çıkamadım bi türlü. Sizler nasıl çıktınız dışarı? Neler önerirsiniz? Anılarınızı ve tecrübelerinizi bana güven vermesi için duymayı çok isterim.