Ysm2019 Alp26 zaten göz muayenesinden de geçmişti çok şükür bir sıkıntı çıkmadı tekrar kontrolu 1 yaşında yaptırmak gerekiyor demişti
Alp26 Ysm2019 teşekkür ederim bizde de sürekli olan bi durum değil yakına bakıyor gibi yapıyor o zaman oluyor inşAllah normal bir durumdur
Ysm2019 Alp26 merak etme annesi normaldir ama 1 aylık göz muayenesini yaptırın damla damlatıp gözü büyütüp bakıyorlar
-Gizem- Alp26 6aya kadar normal demişti doktorumuz dik tutunca baya şaşı oluyodu 3. Ayda tam düzeldi çok şükür
ElifS95 Alp26 normal ilk zamanlar oluyor ben göz doktoruna götürdüm bir sıkıntı yoktu 2 aylıkken götürdüm şimdi 4 ayligiz geçti