Merhabalar . Biz 4. Ay aşısını henüz yapmadık . Her defasında sağlık ocağı arardı . Bu kez aramadılar . Acaba bu ay aşısı mı yok , ya da aramıyorlar mı artık anlamadım . Aşı kartında da tarihi yok . Yani diyeceğim şu ki gecikme olursa sıkıntı olur mu ya da başka bir ilçede herhangi bir sağlık ocağı aşısını yapar mı ? Şimdiden teşekkürler 🌹