AzraM ben üniversiteden mezun olduktan sonra bir süre kendi alanımda iş bulamayınca göz hastanesinde çalışmıştım. Orada doktor asistanıydım ve birlikte ameliyatlara da giriyordum. O bahsettiğiniz durumun adı “ pitozis ” ve ameliyatı çok basit + kısa sürüyordu. Ameliyat olan kişiler tabi yaşça büyük kişilerdi. Sadece göz uyuşturuluyor göz kapağında deri açılıyor içten ve dıştan çok az deri alarak ayarlıyor ve dikiş atıyordu dikiş yerini de katlanma bölgesine getiriyordu dr ve böylelikle çok az kalacak olan iz katlanma bölgesinde neredeyse hiç belli olmayacak , hasta bayandı makyaj ile de tamamen kapatır diyordu dr. İlk ameliyat olan kapak diğerinden yüksek oluyor iyileştikçe eşitleniyor diyordu yine dr. Sonucu göremeden ayrıldım tabi. Ha bir de bazen tek seferde düzelme olmuyormuş bir kaç kez tekrar edilebiliyormuş ameliyat :/ Geçmiş olsun. Üzülmeyin inşallah uygun bir zamanda kendi de etkilenmeden halledersiniz.