Fatoss-20 Kizlar 23 günlük bebeğim var, kustugu zaman peynir kesigi gibi kusuyor, neden oluyor acaba?
Seymen1905 Fatoss-20 benimde oğlum öyleydi annem kesik gibiyse korkma yarıyor demişti fazlalığı çıkartıyor derdi ama su gibiyse sıkıntı
Mavibattaniye Fatoss-20 yaa valla ustunden cok gecti ama aklimda sut kesigibden korkma cok emmistir diye kalmis eger olukluysa reflu kesikse cok emmis derler
busrasilra14 Fatoss-20 benim oglumda oyle kusardi. Bende her muayene de doktoruma soylerdim sorun yok derdi. Ama icim rahat etmezdi.. birgun tam muayene sirasinda kustu guzel guzel dedi. Hep kesik kesik kusuyor dedigimde bu iyi birsey kesik kesik kusmasi kotu ve ya usuttugu icin degil demisti
Mine5369 Fatoss-20 Biz 1 aydan 5. Ayımıza kadar bu şekilde kusmalar yaşadık günde 6.7 sefer üst değiştiriyorduk doktorumuz sütün fazla geliyor ondan olduğunu söylemişti bebeklerde yenidoğan reflüsü çok sık görüşüyor ilaç da verilmiyor zaten endişe edeceğiniz bi durum yoktur inşallah sizin uzun sürmez
1kelebek1panda Fatoss-20 süt gibi kusarsa kork miğde çürütmüyo demek kesik kusunca miğde alabildiğini alıyo hazmediyo fazlalğını çıkarıyor