Alp26 Merhaba anneler 1 aylık bebeğim var her bezini açtığımda az da olsa kakasını yapıyor bazende normal düzeyde yapıyor ancak kakasını yaparken sağ bacağını kaldırıyor ve kıpkırmızı oluyor bu durum normal mi bebeğinde böyle durum yaşayan var mı?
Neslihanbew Alp26 kızım 20 aylık doğduğunda beri ıkınır şimdi dahaki öyle 😀 kızarmıyor artık tabi normal eğilerek ıkınıyor 😀 oğlum 20 günlük oda kızım gibi ıkınıyor ve kıpkırmızı kızım da aybınoldupu için takmadım 😀
plakayerli Alp26 bacaklarını kendine çekerek kaldırarak ıkınması çok normal. Hatta ben kendim bacaklarını kaldırarak hafif karnına doğru bastırarak gazını çıkarmasını sağlıyorum
Ataselim Benimde 42 günlük bebeğim. Uyandığında ve altını değişeceğim zaman bacaklarını karnına çekip ıkınıyor. Normal sanırım. Kakasında Pütür Pütür biseyler oluyor acaba kabızlık o mu