Merhabalar,
Ben oğlum 18 ay 12 günlük alerjik bir bebek ve Aptamil pregomin as kullanıyoruz 20 gündür kabız herkesin her dediğini denedim bı fayda etmedi doktora götürdüm gene aynı bugün mamayı kes belki o yapıyodur dediler bende BİM’in dost 1 yaş üstü devam sütü aldım cici bebyle denemeyi düşünüyorum hiç başına gelen oldu mu ? Başına gelen varsa Allah razı için bı akıl verin bana şimdiden teşekkür ederim.