Merve_Mila Anneler merhabaa bebeğim 15 aylık bebelac gold 3 kullanıyorum ne zaman 4 numaraya geçmeliyim 3 ve 4 ün farkı ne bılen varsa yardımcı olabılır mıı 🙄🙄
neon12 Merve_Mila besin değerleri farklı 4 numaraya geçebilirsin ben 1 yaşından sınra bebelac4 kullandım
neon12 Merve_Mila tadı azcık farklı ama mutlaka yaşına göre alması gerekn farklı besinler vardır içerisinde