Gokalpinannesi Merhaba Hepsi buradadan aldım ben. Yoyko Bear Dijital bebek telsizi yazarsanız çıkar. Isı göstergesi, gece lambası var ninnide çalıyor. En önemli özelliği bebeğin odasına koyduğunuz kısımı ve sizdeki telsizi şarja takılı bırakmak zorunda değilsiniz. İki cihazda şarj edilebilir pillede çalışıyor. 249 lira. Bu özelliklerde bu fiyata ben bulamadım. Ses iletimide çok iyi. Kesinlikle öneririm.