Asyabatr Merhaba hanımlar bebeğim çok ağlıyor 20 günlük emzirince susuyor emzirmeyi bırakıyor tam yatırıyorum ağlamaya başlıyor gazını da çıkartıyor sizce nedendir
Mervesanne Asyabatr bazen gaz çıkarsa da yeterli olamıyor olabilir. Doyduğundan eminseniz gazı olabilir yinede.
Ysm2019 Asyabatr sütünüzü sağın ne kadar çıkıyor örneğin 60 ml cıkıyorsa 30 ml takviye mama verin benim doktorum bana böyle önerdi
Tutinella Merhaba benimde 35 günlük bebeğim bizde de aynı durum vardı sütünüz yetmiyor olabilir destekleyip deneyin dilerseniz.
Rahimesevda Asyabatr şöyle ki emzirdikden sonra bakın doymuyorsa ona göre mama verin kaç saat de bir emziriyorsaniz ona göre hesaplayın