Kızlar eşimin de benim de testimiz pozitif çıktı dün. Aslında kötü olan bendim. O yüzden gitmiştik hastaneye fakat eşim de halsizdi biraz. İkimizden de test aldılar. Sonuçlar pozitif çıktı. Asıl sormak istediğim şeye gelirsek, 19 aylık bir kızım var. Bugün öğlene doğru ateşi çıktı. Hiç bir şey yemiyor. 3-4 kere kustu. 2 kaşıktan fazla yiyince hemen öğürüyor. Sizce kızıma da mı bulaştı? Böyle semptom yaşayanlar var mı aranızda? Doktorunu aradım. Calpol ve dolven ver dönüşümlü dedi. Eğer yarın düşmezse getirin görelim dedi. Çok korkuyorum kızım kötüleşirse diye