ZehraYY01 Merhaba anneler , bebeğiniz kaç aylıkken işe başladınız, ücretsiz izin mi yoksa işe başlamak mi arada kaldım. Aslında Bebeğimle ilgilenmek istiyorum bir yanım da işimi özlediğimi söylüyor. Siz ne yaptınız fikirlerinizi belirtirseniz mutlu olurum.
Misterious Ben de öğretmenim. Kızım 5.5 aylıkken başlamıştım. İdademe rica etmiştim öğleden sonraları mi bosaltmislardi. Yarım gün gidip geliyordum. Bana çok iyi gelmişti.