Kızlar dişimde iltihap var , çok ağrı yapıyor. Doktor antibiyotik ve flurend gargara verdi. Emzirdigimi söyledim antibiyotiği ona göre vermiş ama gargarada emzirirken kullanılmaz yazıyor, doktorunuza danışın diyor kafam karıştı ya. Cocuk doktorumuza msj attm ama henüz dönüş yapmadı kullanan var mı acaba ?