ikbalkr Bizde 10buçuk aylığız aynıyız, 7dişimiz var 8.yolda yemek yemez sürekli emer, hep mızmız, dibimden ayrılmaz, uykuyu sevmez, gece yarım saatte bir uyanır emmek için😭 çıldırmanın eşiğindeyim gerçekten Allah acısını yokluğunu göstermesin ama çok zor