Mervebak benimde kızım şuanda sadece mama ile besleniyor maalesef anne sütü az alabildi,4 ay 7 günlüğüz doktorumuz kaşık mamaya başlattı ve meyve pürelerinden vermeye başlamamı söyledi önümüzdeki ay sebze çorbaları ile geçiş yapacak ama kızım sevmedi kaşık mamayı yemek istemiyor direniyor biberon kolayına geliyor tabi ☺️