Hanımlar bebegım su an 8 aylık saglıcıyım ve ücretsiz izindeyim. Bir ay sonra bebeğim 9 aylıkken göreve döncem bazı şartlardan dolayı. Ben işe gidince üst komşum çok samimi olduğum abla bakacak bebegıme. Bakmasından yana sıkıntım şüphem yok ama kızım memeye çok düşkün. Sürekli emerek uyuyor ek gıda alsa da çok yiyen bi çocuk degıl daha çok emmeyi tercih ediyor. Bu süreçte memeden uzaklaşmak onu çok ağlatacak gibime geliyor. Çalışan anneler sizler neler yaptınız bu süreçte?