Merhaba kızlar bi yardım edin fikirlerinize ve tecrübelerinizi öğrenmek istiyorum
oğlum 10 aylık oldu ve emerek uyuyan bi bebek ilk zamanlarda emzik alıyodu 4. Aydan sonra almamaya başladı bıraktı ve şu sıralar cok sık sık uyanıyo ve ağlayarak hep emmek istiyo bazen istemiyo sadece ağlıyo gazı oluyo yani geceleri emmek alışkanlık hale geldyse nasıl bıraktırabilirim ve yatmadan önce ne yediriyosunuz ? Teşekkürler şimdiden