Kızlar resmen kısır döngüye girdik 2uykuya adaptemi olamıyor anlamıyorum benim oğlan gitti yerine başka bir bebe geldi resmen ben 2 uyku yapıyorum cocuk kendi kendine 3e çıkarıyor her akşam standart uyutuyorum yarım saat sonra selam tatlım diyor diyin hele bana çarem neee zaman mı ?😭