mustafayamaninannesi tabi zordur sizinkinin isteği de ama diyorum ya bizdekinde çözüm tek eve dönmek başka çözüm yol. 12 gün sonra 4 ay dolucak. Ama 2 aydır böyle. Ben fikir yürütüyorum şuan pek o kalabalık kaotik ortamlara hazır olmadığını, psikolojik olarak bünyenin benimdemediğini düşünüyorum. Geçeceğini düşünüyorum. Ki inşallah da geçer benim gibi gezmeyi seven bir anneye eşlik etse iyi olur 😀 buarada krizden kastım ağladı sustu değil katıla katıla devam eden ve bıraksan saatlerce süren ağlama. En sonjnda yorgunluktan uyku bayılması oluyor. Bugün de denize gidelim dedik pusetten çıkardık koyduk başlayış o başlayış 20 dk oturmadan kalkıp döndük. Evin bahçesine girdik sustu ve gülmeye başladı 🤦🏻♀️