bebekarven sağdığınız sütüde verdinizmi? Ben mamaya karşı değilim tabiki emziremeyen, emzirmek istemeyen ya da başka birşeyden emmeyen bebekler var tabiki mama verilebilir. ama sütünüz varmış zaten bol bol emzirmeye çalışın arandıkca memenize alın,ilk aylar özellikle, ne kadar çok emerse o kadar çok sütünüz olur. Ben o dönem bebeğim hiç emmeden sağdığımda 2 memeden maksimum 70 80 cc çıkardı. Emdikten sonra süt damla damla kalırdı 20cc zor çıkardı. Ama benim kızım o kadar çok emiyorduki sütümü çoğalttı resmen. Yerimden kalkmadan 2buçuk saat emzirdiğim olurdu. Ve ciddi uyumayan bir bebekti belkide tatmin olmuyordu o kadar süte ama kilo alımı iyi olduğu için Mama vermeyi hiç düşünmedim. Bir de onu ben doğurdum ve vücudım bunu yapabildiyse doyurma işinide pekala yapabilir diye düşündüm hep. Bol bol su, düzenli beslenme, kendine ve bebeğine güven, beyne sütüm bebeğime yetiyor mesajını sürwkli hatırlat sonrası bol bol sütün olur🌸