Alygkc Bebeğim dört buçuk aylık birkaç gün önce farkettim ön bıngıldak hafif bombeli gibi olmuş yumuşak ama düz degil internette çok kötü şeyler okudum basına gelen ya da bilgisi olan lütfen yardımcı olabilir mi
MasalMomy Alygkc Çok fazla vakit kaybetmeden doktora gidin lütfen 15 gün var yazmışsınız ama ihmale gelmez. En yakın randevuya gidin. Bıngıldak önemli bir unsur.
Alygkc ebruutunaa randevumuza daha on beş gün var mesaj attım foto attım henüz dönmedi ben de buradan da sormak istedim
ebruutunaa Alygkc inşallah sorun yoktur bend e kızımda şüphelenmiştim yakın zamanda fotoğrafı bizimle de paylaşır misiniz
ebruutunaa Alygkc yok gitmedik bizde ama yanıldım gibi geldi sonra ama BiZimde haftaya kontrolümüz var o zaman sorcaz
Alygkc ebruutunaa biz gittik doktora şişlik yok dedi bana öyle gelmiş yine birkaç gün takip et dedi şişlikle beraber ateş kusma olursa sıkıntı dedi
Sarikuzumalp ebruutunaa https://imgyukle.com/ adresine girip yükleme yaptıktan sonra sonu .jpg ile biten linki kopyalayıp buraya yapıştırıyoruz. Eğer çok şişkinse bakalım atın
Sarikuzumalp Alygkc bana da bi sıkıntı yok gibi geldi. Hep mi böyleydi yani kendi kafa şekli çıkıntılı olabilir mi? Oğlumun da böyleydi kafa yapısı uzundu ama ondan mı bilmiyorum
ebruutunaa Alygkc banada tam bıngıldak değil gibi geldi orası ama bi doktor görsün bence iyi olur inşallah bişey yoktur geçmiş olsun