prenses10 Kızlar ek gıdaya havuçla başladım buharda haşladım çatalla ezdim. Minik minik parçalı oldu. Verdim bikaç kaşık yedi. Kaksında minik parçalar vardı. acaba blender mı yapsam? Yani çok kararsızım blender sakın yapma diyorlar. Böyle yedi yani öğürmedi. Böyle pütürlü devam edeyim mi
Cheddar prenses10 sindirememesi aynı kakada çıkması normal. Zamanla düzelecek. Blendır kesinlikle kullanmamalısınız
Girlpower prenses10 blender kullanmayın aynı anda ek gıdaya başladığım arkadaşım blender kullandı ben kullanmadım çatalla ezdim sonuç 7 aylık bebeğim et tavuk omlet pankek her şeyi yiyor arkadaşımın bebeği pütürlü dahi yemiyor
eymenkerem prenses10 blender asla yapmayın hiç gerek yok. Bende hiç yapmadım sindiremedigi zaman o şekilde çıkar kakasindan ama bu bir problem değil
prenses10 Cheddar çok teşekkür ederim peki çorba muhallebi gibi şeylerin kıvamı nasıl olmalı? Çorbayı da çekmeye gerek yok değil mi
Cicekkizliya Cheddar neden blender kullanmamalı.. Kesinlikle yazmşsnzya yanlış anlamayın bilmediğim için soruyrm
Cheddar prenses10 ben ilk başlarda tel şehriye koyardım çorbalara, sebzeleri rendeleyip koyardım eğer sebze çorbası ise. Önemli olan pütüre alıştırmak çorbaları blendırdan da geçirsenizde yadırgamaz
Keskeuyusamm Öncelikle çok kasma. Ama sakın blend etme ya cam rende kullan ya da çatalla ez. Ama çok dikkat et iyice ez. Gerçekten pütürlü alışınca daha kolay oluyor. Benim kızım şimdi her şeyi yer. Çorbalar çok katı olmasın çok sulu da yapma tam ortasını tutturmaya çalış. Kakasından zaman zaman çıkar bu şekilde bizim de çıkardı merak etme kuzum
prenses10 Keskeuyusamm normal bizim yediğimiz çatalla ezeyim dimi? Cam rendem var ama bi türlü beceremedim hep suyu çıktı. Ben de demir çatalla ezdim 🙈
prenses10 Cheddar aa evet rende hiç düşünmedim.. peki bu aşamada demir çatal vs kullansam bi zarar ı olur mu acaba cam rendem var ama bugün bi türlü yapaamdım daha doğrusu suyu çıktı hep
Cheddar prenses10 evet cam rende iyi hoşta suyu çıkıyo 😅 çok kasma ya normal çelik rende kullan zaten bi süre sonra süs diye duruyo cam rende🙈
prenses10 Cheddar tamam çok teşekkür ederim ggerçekten rahatladım içi içimi yedi hani öyle bi algı var ya demir değerse zararlı falan 😂
Cheddar prenses10 vitamini kalmıyo diyorlar da bazende şartlar el vermiyor. Önemli olan yesin gerisi teferruat 😊rica ederim 🧡
Mom_teacher Kızlar pankek tarzı şeylere ne zaman başlayablrim, bebeğim 6,5aylık diş yok, püre tarzı veriyotum hep
eymenkerem Mom_teacher dis olması gerekmiyor çiğneme refleksi genelde 7. Ayda gelişiyor ben veriyordum çiğneyerek yiyordu çok güzel bir şekilde. İlk disi de.12. Ayda cikti. Dis olmaması engel değil katı gıdaya
Cheddar Cicekkizliya pütürlü gıdayı reddediyor pürüzsüz yemeye alıştığı için. Damağıyla çiğneme ve yutmayı öğrenmesi adına çatalla ezmek öneriliyor
Cicekkizliya prenses10 yani putrlu yemesi daha ii yutma alışkanlığını çabuk kazanır. Fakat blender kullanmayın demsler neden.. Çatalla emekle blender arasında ki fark ne çelik ürün vitamini alıyor die blender kullanmyn demiyorlar mı… Valla silikon kaşık almayıp o kaşıklar kullananlar da var. Ya da ek gıda da bnde çok acemiyim o yüzden fark yok gbi geldi..
Annepandaa Cicekkizliya Vitaminle alakası yok. Çocuklar blendırdan sonra krema gibi pürğzsğz gıdaya alışıyor ve daha sonra pütürlü yiyemiyor. Öğürüyor kusuyor.
Annepandaa prenses10 kuzenim bebeğine blendır alıştırmıştı. 3-4 yaşına kadar herşeyi öle yedi. Minicik parça gitse acayip kusuyordu. Hep puding bisküvğ gibi şeyle büyüdü çocuk.