Bennur21 canım 11.aya kadar kantaron yağıyla geldik azıcık kızarsa sürerim sabah geçmiş olur diş çıkardığında dahi işe yaradı. Ayrıca sudocrem içeriğinde bebekler için zararlı kimyasallar var krem kullanacaksan mustela tavsiye ederim. İlk altı ay yiyemediğin hiç bir şeyi bebeğin tenine sürmemen gerekiyo direk emilip kana karıştığı için. Kantaron dene pişman olmazsın 😘