Melek21 merhaba ısırganotu, tane kimyon, anason ve rezene birer tutam koyup üstüne sıck su döküp demlenmesini bekliyorum günde 1 lt (5bardak) içiyorum eşimin aktar arkadaşı tavsiye etmişti onunda eşi benimle aynı zamanda doğum yaptı onunda benim kadar iyiydi sütü bir de gece emzirmek için uyandığımda tek göğüsten verip diğerini sağıp öyle yattım hep doğduğundan beri her gece 1 paket köşeye atıyorum ilk zamanlar tek gögüsten 40-50 cc geliyordu sonra zamanla arttı şimdi tek gögüsten 80-90 cc aralığında geliyor işin sırrı kesinlikle bol su, birkisel karışım ve bol boş sağmak ya da emzirmek😊