Omerkaan 17 aylık her geçen gün bir gün öncesinden farklı oluyor🥰 korkmayın bunlar iyi günlerin demiycem😂 bazı şeyler kolaylaşırken bazı şeyler zorlaşıyor ama en önemlisi birbirinize alışıyorsunuz, bu yüzden her şey daha güzel oluyor❤️ Bu arada kızımın uykusu 4.ayda düzene girmişti. 4 ay çok çektim ben uykudan