Öncelikle telaşlanmayın bende yaşamıştım hemen doktora gittim ama önemli bişey olmadığını söyledi bazen olabiliyormuş bişey suyu demişti ama hatırlamıyorum şimdi. Tabi siz yine de içiniz rahat etmesi için gidin doktora. Çıtırı sesleri de kemikler doğumda açıldığı için eski halini alıyor o yüzden geliyor bir kaç haftaya düzelir muhtemelen. Bu su yine gelebilir benim 3 defa olmuştu sanırım ama o da geçiyor zaten hemen. Sağlıkla büyütün bebeğinizi 💕💕