41esra deniz_s bebek kendi belirler oturacağı zamanı kucakta yatar vaziyette tuttuğunuz halde kendini öne atıyorsa destekli kısa kısa oturmaya başlayabilir benim kızım 3.5 aylıktı kendini kaldırmaya başladığında 5.5 aylıkken de desteksiz oturmaya başladı. Sizinde bebeğiniz de böyle davranışlar varsa ki artık olması lazım oturtun destekli şekilde kısa kısa süreler
deniz_s 41esra kendini coktandir kaldiriyo ellerini tutunca benden destek alip kalkmaya calisiyo az once koltuga yaslayip onunr yastik koydum yastiga saldirmasa oturcak 😀😀
Medinehafsa 41esra benim kizimda 3 ayı geçti yatarken kendini kalkmaya zorluyo bende başlasam mı otutturmaya korkuodum ama siz öyle diyince bi cesaret gelmedi degil
Birkucakmutluluk deniz_s çocuktan çocuğa değişiyordur mutlaka benim oğlan yetenekli bir haftada öğrendi 😀🤣 zaten 7. Ayda ayağa kalktı tutunarak 😂 kısa sürede tutunarak evi tavaf etti 🤣 11. Aydada yürüdü
deniz_s Birkucakmutluluk ay masallah ya ne kadar guzel biz de goruruz insallah yürüdüğü gunleri belki kucak derdimiz kalkar hala kucakta yatiyo kucaksiz durmuyotukendkm valla
mmek_2014 Aydan beri oturmak istiyordu oglum. 4 aylıkken destekli oturtmaya başladım. 5.5 aylıkken desteksiz oturmaya başladı.
sevgisevgi mmek_2014 ayy benim kizim da ayni suan kendini kaldiriyor,destekli nasil oturtuyorsunuz benim kizim da hazir sanirim, suan 4 aylik, korkuyorum baslasam mi acaba
Umutalim Dönmedi ama uzanınca kalkmaya çalışıyor oturmak istiyor birkac gun sonra dört aylık olacak☺️
41esra Medinehafsa Yani çevredekiler aman beli batar falan gibi şeyler söyleyeceklerdir ama öyle bir şey yok eğer kendini kaldırıyorsa kucağınızda hafif hafif oturtuyor gibi yapabilirsiniz ama tam anlamıyla oturtmayin ve uzun süre tutmayın
Medinehafsa 41esra aynen aynen geyreği felan batar diyorlar Anladm canm tmm saolasn yavaş yavaş başlayım ben
Birkucakmutluluk deniz_s merak etmeyin hepsi zamanla teker teker oluyo :) ben kucakta olduğu günleri özlemiyor değilim 😂 o kadar hareketli ki şu an😂 Allah hepsine sağlık sihat hayırlı ömürler versin :)