sarpinko bugun sabah sekizde olduk su an asiri halsiz bacakta kizariklik ve sislik var uykuya egilimi var huzursuz.bi menenjitte boyle olmustu.baska olmamisti.normal mi bunlar ya
Mother_ sarpinko 2. Günümüz dünden beri şişlik sertlik kızarıklık. Ağlayıp duruyor bizimki de . Normal olur dediler inmesini bekliyorum napim. Arada kolonya döküyorum. Buz uygulatsa yapacam yaptirmiyo
sarpinko Cheddar ay mahvoldu cocuk ya.evet sagliklari icin ama bikmadim degil gercekten bu asilardan.hepsi ayri korku
sarpinko Mother_ kolonya iyi mi gelirmis canim bende yapayim.kayinvalidem dedi de pek umursamadim acikcasi korktum
sarpinko Mother_ merhaba bugun bizim dorduncu gunumuz bitti ama bacaginda asi yerinde hala ceviz buyuklugunde sislik var acaba sizinki gectimi?