acemiannedrnm merhaba kızım şuan 28 aylık. Ben de yaklaşık 1,5 aydır falan tuvalet eğitimindeyim. Kızım kendisi söylemiyordu ama tuvalete götürünce yapıyordu. Bir iki gündür tuvalete gidince yapmıyor. Direkt altına yapıyor. Önceleri çok hafif kaçırsa bile tuvalete koşuyordu şimdi tamamını altına yapıyor. Tuvalete gidiyoruz çişim yok deyip kalkıp gidiyor daha ben arkasından gidemeden odaya yapmış oluyor. Geri bez bağlamayı bile düşünüyorum çünkü çok yıpranıyorum. Siz ne yaptınız uzun sürdü mü geri dönüş yoksa normale döndü mü hemen