Arapgelin bende dediğin gibi çok yıprandım ama baktım ki ben düzelecek diye düşünürken daha kötü oluyorum kendime de çocuğuma da faydam olmuyor.kabul ettim böyle, nasıl insanlar için değişemezsek çocuğumuz da bizim için değişmez yani. Hem farkında bile değiller yorgun olduğumuzun, sadece bizi stresli gördükçe daha kötü oluyolar