feamtrmea Zelihaa78 etmezler bizim anaokulu tuvalet eğitimini tamamladıysa okula gelebilir demişti yani kendi başına gidip gelebilecek kadar
Woody Zelihaa78 annesi önce çocugu bi pedagoga falan götürsün Sonra da kendine bi baksın ben nerede yanlış yaptım diye
Mrbmrb Zelihaa78 ya annesi neden hala bez kullanmaya devam etmesine izin veriyor. Bu ne şımarıklık. Travma olacak çocukta tuvalet. Aman canı yanmasın diye sünnet de ettirmez😂😂
mom726272 Mrbmrb Olmuştur bile. Bence zaten hala bezli olması anal dönemde yaşadığı sıkıntılardan kaynaklanıyor. Ciddi davranış ve kişilik bozuklukları yaşayabilir.
asellina20 Ya aslında bu durum tehlikeli. Geçen gün tvde gördüm bir kadında sırf bu yüzden yetişkin bebek sendromu olmuş 30 35 yaşlarında var ama hala bezliyor kendini. Biberon emiyor.