Kızlarrr iyi akşamalarr.
Önecelikle geçenlerdede post açmıştım adetim gecikti diye doktora gittim kan verdim gebelik için ama sonucu öğrenmedim sonra kendim e nabızdan baktım 2.0 çıkmıştı. Şimdi size sorum kasıklarım çok ağrıyor ve akıntım çok oluyor neden olabilir acaba fikri olan var. ( adet oldum daha sonra ama her zamanki gibi değildi azdı normaline göre.)
Umarım derdimi anlatabilmişimdir.