Minikannesiii0655 3 aylık bebeğimle tatile gideceğiz bebeği arabaya neye yatırıp götürsem rahat eder birde yanına şunu al dediğiniz veya başka tavsiyeniz varmı acaba 🥰 biraz korkuyorum açıkçası 10 saatlik yol var önümüzde ama bu tatile de ihtiyacım var çok bunaldım 🥴
sirineyavrusu Minikannesiii0655 anakucagında götürdüm ben arabada bide yastık aldm yanıma ara ara salladım falan ama benımkı 8 aylık senınkı daha rahat gider bence
Hazal11 Minikannesiii0655 ay 3 ay 5 günlük ben 12 saat yol geldim geçen hafta araba koltuğuna koydum 😂😂
Fato55 Minikannesiii0655 o aylarda bende 10 12 saatlik yol yapmıştım canım pusetle gayet güzel geçmişti
Edalikuzusu Minikannesiii0655 güvenlik açısından pusette götürün bence . Benim bebeğim 2 aylıkken 9 saatlik yola çıktık bizde altını bazen petrollerde bazen arabada açtım 2 saatte bir durup emzirdim o istesede istemesede emzirdim acıkmasını beklemedim çok huysuzlanmasıj diye öylede oldu. Emdi biraz durdu uyudu hep 😊
sirineyavrusu Minikannesiii0655 yoo valla cok rahat etti bende öyle dusunuyodum hafif bebek yastıgı vardı onu koydum altına bayaa rahat gittik geldik
melodininoglu Minikannesiii0655 lütfen oto koltugundan bağlanan pusetten başka birşeye koymayın. Asla kucağınıza almayın. Allah korusun. Biz hep koltuğuna oturttuk. Mizildaninca durduk hava aldık altını değiştirdik. Yine koltuğuna koyduk. Benim arkada midem bulanıyor diye alışsın istemedim. Asla kucağıma almadım. Şimdi iki yaşında arkada koltuğunda oturması gerektiğini biliyor. Hiç istemiyor kucak. Sağlığınız için yapmayın 🌸