Bebeğim 5 aylık çok şükür gelişimi boyu kilosu herşeyi gayet iyi bugün doktora gittik kontrolüne çok güzel bakmışsın annesi maşallah dedi. Ama insanlar görüyor işte emzirdiğimi biliyorlar mesela zayıflamış gibi sanki bilmem ne falan. Anne sütü alan bir bebek zaten şişmez gelişimi çok iyi olur ama mamayla beslenen bebeklere şişince de mamadan şişmiş diyorlar bu nasıl zihniyet ya