emine19 bizde yeni yeni atlatıyoruz hastaneye götürdük alarji şurubu verdi sadece kendiliğinden geçmesini bekliyoruz geçiyo da bir haftayı buluyo önce kızarıyo sonra su topluyo sonra patşıyo yara oluyo ve kabuk bağlıyo sonra iyileşiyo ekstra bişey yapmanıza gerek yok tamamen kendiliğinden geçiyo malesef ama krem veren doktor da varmış iz kalmaması için ama bizim doktor vermedi geçer o dedi geçiyo iz de kalmıyo