D-G-Damla55 Hayır gayet iyi zaten şöyle düşün bebekler mama sandalyesinde sabit asla durmuyor yani en azından benim kızım yemeği yedirene kadar anca ve bence gayete kullanışlı işlev daha önemli kesinlikle hemen ön tepsinini çıkar yıka veya komple yıka bezle kuruttun mu bitiyor bizim için şuan pratik şeyler çok daha önemli minderli alıyorlar onun kuruması ayrı olay yıkaması ayrı olay ve çok sağlam kesinlikle tavsiye ederim ☺️🌸