Canım anneler tecrübeli olanlar nolur yazın hele. Bebem 13 aylik. Tatile gideceğiz kısmet olursa pazartesi günü. Gideceğimiz yer bodrum ama apartta kalacağız,yani yemek vs yok mutfakli Bi oda tuttuk. Kızım bu ara diş çıkartıyor ve zor bela çizgi film ile yediriyorum,onu bile zorla neyazikki 🤷♀️ tatile giderken bebeğim için termos ve yediği tek şey olan muhallebi malzemesi götüreceğim. Sabah akşam sanırım onu yer , ayriyeten tarhana götürücem belki Bi umut deniz sonrasi açıkirda yemek isterse diye. Ama muhtemelen sadece anne sütu alacak
5 günlük bir tatil. 5 gün hiçbisey yemez bebemi taniyorsam eğer. Akıl verin ne yapmam lazım nasıl bir yol izlemeyelim 🥲